Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ince.md/jspui/handle/123456789/377
Title: Eficientizarea mediului de reclamă în Republica Moldova
Authors: Ghitiu, Lilia
Keywords: reclama
publicitate
agentie de reclama
piata publicitara
inovatii
transfer tehnologic
sfera publicitara
management publicitar
Republica Moldova
Republic of Moldova
Issue Date: 2012
Publisher: IEFS
Citation: GHIŢIU, Lilia (2012). Eficientizarea mediului de reclamă în Republica Moldova. In: Analele Institutului de Economie, Finanţe şi Statistică. 2012, pp. 53-56. ISSN 1857-3630; ISBN 978-9975-4326-6-5.
Abstract: This paper contains scientific arguments on the role of advertising on business environment of a country, and at the national level as well. In this context, when we refer to modern mechanisms and tools in order to make advertising market in Moldova more efficient, we should invoke the importance of appearance, development and ads market functioning. Thus, the formation of the conceptual advertising market is based on firm intentions to extend and developits market but all of this being based on the economic profit mechanism.
Acest articol conţine studiul asupra rolului şi influenţei reclamei asupra mediului de afaceri al unei ţări, dar şi al imaginii unei ţări per ansamblu. În acest context, când facem referire la mecanismele şi instrumentele moderne de eficientizare a pieţei de reclamă în Republica Moldova, dar nu numai, trebuie să invocăm şi importanţa apariţiei, apoi a dezvoltării şi funcţionării reuşite a acesteia. Astfel, după cum se cunoaşte, formarea pieţei publicitare este bazată pe intenţiile firmei de a extinde piaţa de dezvoltare iar la bază a fost pus mecanismul profitului economic.
Description: Abstract în lb. engl., rom. Bibliogr.: p. 56 (3 titl.). Recenzent: Perciun, Rodica, doctor, conferenţiar cercetător, cercetător coordonator, IEFS.
URI: http://dspace.ince.md/jspui/handle/123456789/377
ISBN: 978-9975-4326-6-5
ISSN: 1857-3630
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ghiţiu,L.Eficientizarea_mediului_de_reclamă_în_Republica_Moldova.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.