Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ince.md/jspui/handle/123456789/377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGhitiu, Lilia
dc.date.accessioned2018-01-30T14:26:25Z
dc.date.available2018-01-30T14:26:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationGHIŢIU, Lilia (2012). Eficientizarea mediului de reclamă în Republica Moldova. In: Analele Institutului de Economie, Finanţe şi Statistică. 2012, pp. 53-56. ISSN 1857-3630; ISBN 978-9975-4326-6-5.en_EN
dc.identifier.isbn978-9975-4326-6-5
dc.identifier.issn1857-3630
dc.identifier.urihttp://dspace.ince.md/jspui/handle/123456789/377
dc.descriptionAbstract în lb. engl., rom. Bibliogr.: p. 56 (3 titl.). Recenzent: Perciun, Rodica, doctor, conferenţiar cercetător, cercetător coordonator, IEFS.en_EN
dc.description.abstractThis paper contains scientific arguments on the role of advertising on business environment of a country, and at the national level as well. In this context, when we refer to modern mechanisms and tools in order to make advertising market in Moldova more efficient, we should invoke the importance of appearance, development and ads market functioning. Thus, the formation of the conceptual advertising market is based on firm intentions to extend and developits market but all of this being based on the economic profit mechanism.en_EN
dc.description.abstractAcest articol conţine studiul asupra rolului şi influenţei reclamei asupra mediului de afaceri al unei ţări, dar şi al imaginii unei ţări per ansamblu. În acest context, când facem referire la mecanismele şi instrumentele moderne de eficientizare a pieţei de reclamă în Republica Moldova, dar nu numai, trebuie să invocăm şi importanţa apariţiei, apoi a dezvoltării şi funcţionării reuşite a acesteia. Astfel, după cum se cunoaşte, formarea pieţei publicitare este bazată pe intenţiile firmei de a extinde piaţa de dezvoltare iar la bază a fost pus mecanismul profitului economic.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherIEFSen_EN
dc.subjectreclamaen_EN
dc.subjectpublicitateen_EN
dc.subjectagentie de reclamaen_EN
dc.subjectpiata publicitaraen_EN
dc.subjectinovatiien_EN
dc.subjecttransfer tehnologicen_EN
dc.subjectsfera publicitaraen_EN
dc.subjectmanagement publicitaren_EN
dc.subjectRepublica Moldovaen_EN
dc.subjectRepublic of Moldovaen_EN
dc.titleEficientizarea mediului de reclamă în Republica Moldovaen_EN
dc.typeArticleen_EN
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ghiţiu,L.Eficientizarea_mediului_de_reclamă_în_Republica_Moldova.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.