Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ince.md/jspui/handle/123456789/775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGangan, Svetlana
dc.contributor.authorDoga, Valeriu
dc.date.accessioned2020-02-07T08:49:01Z
dc.date.available2020-02-07T08:49:01Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationGANGAN, Svetlana, DOGA, Valeriu. Distribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspective = Agri-food products distribution: realities and prospects. In: Economie şi Sociologie. 2011, nr. 2, pp. 101-108. ISSN 1857-4130.en_EN
dc.identifier.issn1857-4130
dc.identifier.urihttps://economy-sociology.ince.md/category/2011-ro/jurnalul-nr-2-2011-ro/
dc.identifier.urihttp://dspace.ince.md/jspui/handle/123456789/775
dc.descriptionAbstract în lb. rom., engl. Bibliogr.: p. 108 (5 titl.). Text paral.: lb. rom., engl. Recenzent: Alexandru GRIBINCEA, dr. hab., ULIM.en_EN
dc.description.abstractAccesul la pieţele internaţionale este unul dintre domeniile cheie ale managementului din mileniul trei. Realizarea şi menţinerea accesului pe piaţă depinde în mare măsură de o gestionare judicioasă ale canalelor de distribuţie, privite ca un proces interactiv între producător şi intermediari, oricare dintre ei fiind în măsură să domine consumatorul final. Pentru multe întreprinderi, cum ar fi "ASCONI" SRL, costurile de producţie sunt mult mai mici, decât cheltuielile ce ţin de penetrarea pe piaţă cu acest produs. Prin urmare, producătorii doresc să excludă intermediarii, având în vedere că serviciile acestora sunt prea scumpe.en_EN
dc.description.abstractThe access to international markets is one of the key areas of the third millennium management. Attaining and maintaining market access depends largely on the judicious management of the distribution channels that should be viewed as an interactive process between the producer and the intermediate, any of them being able to dominate the final consumer. For many enterprises, like ”ASCONI” Ltd., product manufacturing costs much less than bringing this product on the market. Therefore, producers want to exclude intermediaries, considering that their services are too expensive.en_EN
dc.language.isoenen_EN
dc.publisherIEFSen_EN
dc.subjectproduse agroalimentareen_EN
dc.subjectagri-food productsen_EN
dc.subjectconcentrareen_EN
dc.subjectdistributieen_EN
dc.subjectscumpireen_EN
dc.subjectintermediarien_EN
dc.subjectconcentrationen_EN
dc.subjectdistributionen_EN
dc.subjectexpensiveen_EN
dc.subjectintegrationen_EN
dc.subjectintermediateen_EN
dc.titleDistribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspectiveen_EN
dc.title.alternativeAgri-food products distribution: realities and prospectsen_EN
dc.typeArticleen_EN
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Distributia_produselor_agroalimentare_realitati_si_perspective.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.