Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1279 to 1298 of 2084 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Perspectivele dezvoltării comerțului internațional cu produse stomatologiceBulat, Veronica; Gribincea, Alexandru
2013Perspectivele şi provocările pe termen mediu pentru procesul creşterii economice în Republica Moldova.Stratan, Alexandru; Rojco, Anatolii; Fala, Alexandru
2022Perspectivele turismului medical pentru persoanele vârstnice din Republica MoldovaRojco, Anatolii; Heghea, Ecaterina
2014Pescuitul fluvial recreativ în Uniunea EuropeanăBetivu, Danaia
2022Piața autohtonă a terenurilor agricole la începutul deceniului trei de funcționare: realizări și perspectiveBajura, Tudor
2021Piața cerealelor în plină pandemieIatisin, Tatiana
2014Piaţa financiară – instituţie cheie pentru atragerea investiţiilorColesnicova, Tatiana; Morozniuc, Ion
2017Piaţa forţei de muncă în spaţiul rural pe calea de dispariţieBajura, Tudor
2013Piaţa funciară a Republicii Moldova ca obiectul investiţiilor autohtone şi a celor străineBajura, Tudor; Gandacova, Svetlana
2018Piaţa funciară autohtonă în ascensiune evidenţăBajura, Tudor
2016Piaţa funciară autohtonă: bani scumpi – pământul ieftinBajura, Tudor
2015Piaţa funciară autohtonă: dimensiuni actuale şi tendinţe de dezvoltare: Constatări și soluțiiBajura, Tudor
2019Piaţa funciară autohtonă: primele 20 de ani de funcţionareBajura, Tudor; Zubco, Efim
2015Piaţa ilegală a proprietăţii intelectuale în Republica MoldovaNovac, Alexandra
2018Piaţa imobiliară rurală în contextul procesului de migraţiune a populaţiei ruraleTuretchi, Viorel
2011Piaţa medicamentelor şi oportunităţile de destindere a acesteiaStratan, Alexandru; Trofimov, Victoria; Rudic, Valeriu; Lupascu, Tudor; Poisic, Mihail; Coltun, Maria; Teleuta, Alexandru; Fala, Alexandru
2011Piaţa muncii din Republica Moldova – evoluţii şi tendinţe de aliniere la standardele UECojocari, Natalia
2014Piaţa produselor alimentare a Republicii Moldova: realizări şi neajunsuri.Bajura, Tudor; Gandacova, Svetlana
2014Piaţa produselor alimentare: starea actuală şi tendinţele dezvoltăriiBajura, Tudor
2011Piaţa publicitară – forţă motrice a dezvoltării economiilor naţionale în tranziţieGhitiu, Lilia